Twój przyjaciel finansowy.
1. Określ ile chcesz pożyczyć i na jaki okres
To bardzo proste! Potrzebujesz tylko kilka minut, by uzupełnić niezbędne dane.
2. Uzupełnij krótki formularz
3. Czekaj na kontakt z naszej strony
Po wysłaniu formularza skontaktujemy się z Tobą w preferowanym przez Ciebie czasie i przekażemy wstępną decyzję.
4. Dla twojego bezpieczeństwa pierwszy raz na podpisanie umowy umówimy się w wybranym przez Ciebie oddziale.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW SPÓŁDZIELCZEJ KASY OSZCZĘDNOŚCIOWO – KREDYTOWEJ IM. ZYGMUNTA CHMIELEWSKIEGO
Od 25 maja 2018 r. w Polsce stosowane jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), które dalej nazywamy – My, SKOK - „Rozporządzeniem”.
Celem Rozporządzenia jest ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych na terenie Unii Europejskiej. W niniejszym dokumencie znajdują się informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy i chronimy dane osobowe naszych klientów – Twoje dane. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami.
Kto przetwarza Twoje dane osobowe?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo–Kredytowa im. Zygmunta Chmielewskiego z siedzibą w Lublinie, 20-607, ul. Wallenroda 2E, zwana dalej Kasą lub SKOK. Możesz kontaktować się z nami korespondencyjnie na adres wskazany w zdaniu poprzednim, telefonicznie pod numerem telefonu 81 446 30 00, elektronicznie pod adresem e-mail list@skokchmielewskiego.pl lub osobiście, poprzez wizytę w naszej placówce.
Dla zapewnienia większego bezpieczeństwa Twoich danych i ułatwienia kontaktu z nami w sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możesz kontaktować się elektronicznie pod adresem e-mail: iod@skokchmielewskiego.pl
Dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Źródło, z którego możemy pozyskiwać Twoje dane
Twoje dane osobowe pozyskujemy przede wszystkim bezpośrednio od Ciebie. Na podstawie Twojej zgody lub na podstawie przysługującego nam uprawnienia (lub obowiązku) możemy pozyskać Twoje dane od instytucji, o których mowa w art. 105 ust. 4 ustawy – Prawo bankowe, biur informacji gospodarczej oraz od innych podmiotów i instytucji, upoważnionych do udzielania informacji o osobach na podstawie odrębnych przepisów prawa.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Okres przechowywania Twoich danych osobowych zależy od celu, dla którego są one przez nas przetwarzane i w związku z tym będziemy przechowywać Twoje dane osobowe:
Zautomatyzowane przetwarzanie i profilowanie
Przetwarzanie Twoich danych osobowych może odbywać się w sposób zautomatyzowany, co może skutkować zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym opartych na profilowaniu. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany na podstawie zatwierdzonych przez SKOK reguł dotyczących udzielania pożyczki/kredytu, na potrzeby oceny zdolności kredytowej, na podstawie danych zawartych we wniosku i danych pozyskanych z oficjalnych rejestrów, w tym BIK oraz biur informacji gospodarczej. Konsekwencją dokonanej oceny może być automatyczna decyzja o udzieleniu lub nieudzieleniu pożyczki/kredytu. Przysługuje Ci prawo do zakwestionowania decyzji podjętej w sposób zautomatyzowany i wyrażenia własnego stanowiska oraz prawo zwrócenia się o zweryfikowanie poprawności rozpatrzonego wniosku przez pracowników SKOK.
Profilowanie może być przez nas wykorzystane w celach:
Komu możemy przekazywać Twoje dane?
Przekazujemy Twoje dane podmiotom i instytucjom, które są uprawnione do gromadzenia określonego rodzaju informacji o Tobie, na podstawie odrębnych przepisów prawa. W grupie takich podmiotów znajduje się m.in. Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie lub biura informacji gospodarczej, do których Kasa zwraca się o ujawnienie informacji o Twoich zobowiązaniach w celu oceny Twojej zdolności kredytowej przed udzieleniem Tobie np. kredytu lub pożyczki. Zapytanie do biur informacji gospodarczej może nastąpić tylko wtedy, jeśli udzielisz nam pisemnego upoważnienia do złożenia takiego zapytania. W opisanych wyżej sytuacjach dojdzie do udostępnienia Twoich danych ww. podmiotom, w wyniku czego staną się one odrębnymi od nas administratorami Twoich danych.
Odbiorcami Twoich danych mogą być także podmioty upoważnione do otrzymania danych na podstawie treści udzielonej przez Ciebie zgody.
Twoje dane będą również przekazywane podmiotom pośredniczącym w rozliczeniach Twoich transakcji. W grupie tych podmiotów znajduje się m.in. Krajowa Izba Rozliczeniowa, jak również Kasa Krajowa, która na podstawie ustawowego upoważnienia i zawartej z nami umowy, ma prawo pośredniczyć w rozliczeniach finansowych. Dodatkowo, jeśli jesteś posiadaczem karty płatniczej dla członków skok, Twoje dane trafią do spółki Cardera sp. z o.o., która zajmuje się m.in. autoryzacją transakcji i przekazywaniem informacji o tych transakcjach do naszej Kasy, w celu ich rozliczenia.
Twoje dane mogą zostać przekazane również innym podmiotom, z którymi Kasa współpracuje w ramach swojej działalności statutowej. W grupie tych podmiotów znajdują się nasi podwykonawcy, w szczególności podmioty świadczące na naszą rzecz usługi księgowe, doradcze lub wsparcia IT. Twoje dane mogą być również przekazane do kancelarii prawnych lub firm windykacyjnych, jak również do innych podmiotów lub instytucji upoważnionych do otrzymania Twoich danych na podstawie przepisów odrębnych ustaw.
Przekazywanie danych do państw trzecich
Nie przekazujemy Twoich danych do państw trzecich. Przewidujemy jednak współpracę z podmiotami mającymi swoją siedzibę w granicach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, np. w ramach międzynarodowej współpracy biur informacji gospodarczej lub w ramach Stowarzyszenia na rzecz Światowej Międzybankowej Telekomunikacji Finansowej (SWIFT) z siedzibą w Belgii.
Informacja o Twoich uprawnieniach
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych przysługuje Tobie prawo do:
Niezależnie od opisanych wyżej uprawnień, jeśli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych jest np. niezgodne z prawem, przysługuje Tobie również prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Funkcję krajowego organu nadzorczego pełni Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W celu realizacji przysługujących Tobie uprawnień należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: iod@skokchmielewskiego.pl lub korespondencyjnie na adres Kasy: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo–Kredytowa im. Zygmunta Chmielewskiego z siedzibą w Lublinie, 20-607, ul. Wallenroda 2E.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane przez Spółdzielczą Kasę Oszczędnościowo-Kredytową im. Zygmunta Chmielewskiego (dalej „SKOK”) na podstawie art. 9f ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo – kredytowych oraz art. 105 ust. 1 pkt 1c i art. 105 ust. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ustawy Prawo bankowe (dalej „Prawo bankowe”) – do Biura Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Zygmunta Modzelewskiego 77A 02-679 Warszawa (dalej „BIK”). W związku z powyższym BIK – obok SKOK – staje się administratorem Pani/Pana danych osobowych. Poniżej przedstawiamy podstawowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez BIK.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Zygmunta Modzelewskiego 77A 02-679 Warszawa (BIK)
Z BIK można się skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@bik.pl lub pisemnie (BIK S.A. 02-679 Warszawa ul. Zygmunta Modzelewskiego 77A). W BIK wyznaczony jest inspektor ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@bik.pl lub pisemnie (Inspektor Ochrony Danych BIK S.A. 02-679 Warszawa ul. Zygmunta Modzelewskiego 77A). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane będą przetwarzane przez BIK w celach:
BIK przetwarza Pani/Pana dane osobowe w zakresie:
BIK pozyskuje Pani/Pana dane osobowe:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez BIK:
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane przez BIK podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa w tym podmiotom wymienionym w art. 105 ust. 4 i 4d Prawa bankowego a także do rejestru PESEL Rejestru zastrzeżeń numerów PESEL lub Rejestru Dowodów Osobistych w celu weryfikacji poprawności przekazanych danych osobowych oraz innym podmiotom współpracującym z BIK o ile taki podmiot dysponuje Pani/Pana zgodą. Pani/Pana dane osobowe mogą być także przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu BIK takim jak dostawcy usług informatycznych – przy czym takie podmioty przetwarzają dane jako podwykonawcy na podstawie umowy z BIK i wyłącznie zgodnie z poleceniami BIK.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania usunięcia ograniczenia przetwarzania. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
W zakresie w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych w ustrukturyzowanym powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity w Dz. U. z 2020 r., poz. 344) zobowiązuje usługodawców świadczących usługi drogą elektroniczną do określenia regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną regulującego w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się usługodawca i zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
W związku z wdrożeniem przez SKOK Chmielewskiego usługi polegającej na umożliwieniu osobom zainteresowanym złożenia wniosku kredytowego drogą elektroniczną określił niniejszy regulamin.
Następujące pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
Komunikacja do Kasy w postaci papierowej powinna być kierowana na adres: ul. Wallenroda 2E poczta Lublin, kod pocztowy 20-607. Adres poczty elektronicznej Kasy to wniosek@skokchmielewskiego.pl . Telefonicznie można się skontaktować z Kasą pod numerem 81 446 30 20 czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:45 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Opłata za połączenie telefoniczne z wyżej wskazanym numerem infolinii jest zgodna z cennikiem dostawcy usług telekomunikacyjnych, z którego korzysta osoba dzwoniąca na ten numer.
Regulamin dotyczy usługi świadczonej przez Kasę drogą elektroniczną o nazwie „internetowy wniosek kredytowy”, w ramach której Klient może złożyć w formie elektronicznej wniosek o udzielenie mu przez Kasę kredytu konsumenckiego.
Aby skorzystać z Usługi Klient powinien dysponować: telefonem stacjonarnym lub telefonem komórkowym z aktywną kartą SIM służącą do połączeń telefonicznych, aktywnym kontem poczty elektronicznej oraz urządzeniem takim jak komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu z zainstalowanymi aktualnymi: systemem operacyjnym, przeglądarką internetową, programem Adobe Acrobat Reader DC (dostępnym m.in. pod adresem internetowym https://get.adobe.com/pl/reader/).
W celu ochrony Klienta przed wyłudzeniami danych w Internecie i oszustwami internetowymi, Klient powinien posiadać na urządzeniu, o którym mowa powyżej aktualne i legalne oprogramowanie chroniące przed złośliwym oprogramowaniem.
Klienta korzystającego z usług elektronicznych obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Aby złożyć internetowy wniosek kredytowy o udzielenie kredytu konsumenckiego Klient powinien:
Złożenie powyższych oświadczeń Klient potwierdza przez zaznaczenie pola zaznaczenia (tzw. „checkbox”) umieszczonego przed treścią danego oświadczenia.
pod rygorem odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia złożyć oświadczenie dotyczące tego, czy Klient jest albo nie jest sobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne lub członkiem rodziny tej osoby lub osobą znaną jako jej bliski współpracownik;
Oprócz powyższych obowiązkowych oświadczeń Klient może złożyć także nieobowiązkowe oświadczenia o treści:
a) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SKOK im Z. Chmielewskiego w celach marketingowych w przypadku nie nawiązania relacji członkowskiej;Po wysłaniu formularza serwis internetowy Kasy:
Umowa o świadczenie usługi internetowy wniosek kredytowy jest zawierana na czas określony, to jest do chwili jej wykonania przez Kasę, co potwierdza wyświetlony w serwisie internetowym Kasy komunikat o wysłaniu formularza wniosku kredytowego.
Klient może zrezygnować z usługi tylko przed naciśnięciem przycisku „Wyślij” lub równoznacznego pod formularzem przerywając wypełnianie formularza i zamykając stronę internetową z formularzem
Usługa elektroniczny wniosek kredytowy jest świadczona przez Kasę bezpłatnie.
Po otrzymaniu przez Kasę internetowego wniosku kredytowego Klienta Kasa dokonuje wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta na podstawie informacji zawartych w tym wniosku oraz na podstawie informacji pozyskanych z odpowiednich baz danych lub zbiorów danych Kasy.
Po dokonaniu przez Kasę wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta, Kasa kontaktuje się niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania wniosku, z Klientem w drodze rozmowy telefonicznej lub wiadomości tekstowej w celu przekazania Klientowi informację o wstępnej decyzji kredytowej w sprawie złożonego wniosku oraz o konieczności dostarczenia przez Klienta do Kasy dodatkowych dokumentów i informacji niezbędnych do dokonania oceny zdolności kredytowej.
Rozmowa telefoniczna jest nagrywana przez Kasę.
W przypadku pozytywnej wstępnej decyzji kredytowej dla Klienta, który nie jest członkiem Kasy, Kasa w toku komunikacji z Klientem wskazuje, że dalsze czynności związane z uzyskaniem przez Klienta członkostwa w Kasie, dokonaniem ostatecznej oceny zdolności kredytowej i ewentualnym zawarciem umowy kredytu wymagają wizyty Klienta w oddziale Kasy. Kasa informuje także o dokumentach, które Klient powinien dostarczyć w razie wizyty w oddziale Kasy.
W przypadku pozytywnej wstępnej decyzji kredytowej dla Klienta, który jest członkiem Kasy, Klient w toku komunikacji z Kasą wybiera formę podpisania umowy kredytu (telefonicznie lub w oddziale Kasy) oraz wybiera sposób wypłaty kredytu (przelew na rachunek Klienta lub wypłatę gotówkową kredytu w oddziale Kasy).
Reklamacja może być złożona przez Klienta w każdym oddziale Kasy
Reklamacja może być złożona przez Klienta w następujący sposób:
Zalecane jest, aby reklamacja zawierała szczegółowy opis zdarzenia budzącego wątpliwości i zastrzeżenia oraz oczekiwania Klienta, imię, nazwisko, nr członkowski w SKOK lub numer Pesel, adres do korespondencji, a w przypadku reklamacji składanych w formie pisemnej także datę i podpis. Jeśli klient wnioskuje o udzielenie mu odpowiedzi na reklamację drogą mailową reklamacja powinna również zawierać adres e-mail, na który zostanie udzielona odpowiedź.
Kasa może zwrócić się do Klienta o dostarczenie dodatkowych danych kontaktowych, informacji lub posiadanej przez Klienta dokumentacji dotyczącej składanej reklamacji, które mogą okazać się niezbędne w celu sprawnego przeprowadzenia procesu rozpatrywania reklamacji.
Zalecane jest, aby reklamacje zgłaszać niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia budzącego wątpliwości i zastrzeżenia, co ułatwi i przyspieszy rzetelne rozpatrzenia reklamacji przez Kasę chyba, że okoliczność ta nie ma wpływu na sposób procedowania z reklamacją.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania reklamacji tj. miejsca i formy złożenia reklamacji, terminu jej rozpatrzenia oraz sposobu powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji zamieszczane są w umowach zawieranych przez Kasę z Klientem.
Klientom, którzy nie zawarli umowy ze SKOK, a którzy zgłosili reklamację, informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania reklamacji ,dostarczane są w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia roszczeń klienta wobec Kasy.
Kasa odpowiada na reklamację bez zbędnej zwłoki, jednak nie później, niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem, a w przypadku odpowiedzi udzielonych na piśmie – nadanie w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu art. 3 pkt 13 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminach określonych powyżej, Kasa w informacji skierowanej do klienta: (i) wyjaśnia przyczynę opóźnienia; (ii) wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy; (iii) określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Odpowiedź na reklamację udzielana jest w sposób przystępny i zrozumiały w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Odpowiedź, o której mowa w zdaniu poprzednim Kasa może dostarczyć pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek Klienta.
Zasady dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w Kasie są dostępne na stronie internetowej Kasy pod adresem https://www.skokchmielewskiego.pl/standard/reklamacje lub w oddziałach Kasy.
Klient może zwrócić się o pomoc także do Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumentów, Rzecznika Finansowego oraz Komisji Nadzoru Finansowego.
Organem nadzoru nad działalnością Kasy jest Komisja Nadzoru Finansowego.
W przypadku Kasy podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest Rzecznik Finansowy.
Dane kontaktowe do Rzecznika Finansowego:
Biuro Rzecznika Finansowego, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa
adres strony internetowej: www.rf.gov.pl
Istnieje również możliwość wystąpienia przez Klienta z powództwem do sądu powszechnego. Właściwy do rozstrzygnięcia danej sprawy sąd powszechny ustala się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 – Kodeks postępowania cywilnego (tekst jednolity w Dzienniku Ustaw z 2019 r., poz. 1460, z późn. zmianami). Kasa w odpowiedzi na reklamację wskazuje podmiot, który powinien być pozwany i sąd miejscowo właściwego do rozpoznania sprawy.
Regulamin obowiązuje od dnia 17.05.2021 r.
Prosimy o wypełnienie formularza i podanie niezbędnych danych do wypełnienia wniosku pożyczkowego dzięki czemu przygotujemy dedykowaną ofertę pożyczki.
Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.
Zobacz jak skorzystać z usługi
Poznaj jak przetwarzane są dane osobowe przez SKOK im. Z. Chmielewskiego
Poznaj jak przetwarzane są dane osobowe przez BIK S. A.
Regulamin usługi Internetowy Wniosek Kredytowy w SKOK Chmielewskiego